jueves, 17 de diciembre de 2009

Autoavaluació

ELECCIÓ DEL TEXT

Vaig escollir la gegenda de SANT JORDI. Aquest, és l'heroi d'una gran gesta cavalleresca, que la veu popular universal situa a les terres llegendàries de la Capadòcia, però la tradició catalana creu esdevinguda als voltants de la vila de Montblanc. Text extret del Costumari Català de Joan Amades.

EXPRESSIÓ ORAL

Crec que vaig utilitzar una expressió oral correcte, ja que s’entén el que dic en to moment. Tot i que en algun moment, més cap al final, me començat a entrebancar a causa dels nervis.

MIRADA
vaig mirar al públic en tot moment, excepte quan m’entrebancava, o se m’oblidava el text, que havia de baixar la mirada als fulls.


VEU
El volum de veu era adequat, se m’escoltava bé, sense problemes. Però al tractar-se d’una llegenda, hauria d’haver fet més canvis d’entonació en alguns punts.


POSTURA
Vaig utilitzar una postura correcte, tot i que vaig fer la recitació darrere de la taula, com per sentir-me més segura (ho vaig fer inconscientment).

GESTICULACIÓ
Al començament vaig gesticular més que al final, però sem veu una mica forçat el gest, estava una mica rígida. A més, quan em vaig entrebancar, a causa dels nervis, vaig començar a moure les mans i a tocar-me els dits sense sentit.

CONTROL DELS NERVIS

Quan vaig començar la presentació estava molt nerviosa, però amida que vaig anar recitant la llegenda, sem van anar passant una mica, tot i que quan em vaig entrebancar, em vaig tornar a posar molt nerviosa. Ho vaig passar bastant malament.


ALTRES

Em vaig ajustar prou bé al temps, només em van faltar dos o tres segons per arribar al límit dels dos minuts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario