sábado, 5 de diciembre de 2009

2 Desembre

Va ser una classe molt interessant, ja que vam estar explicant cada un l’experiència que vam tenir a l’escola i amb l’alumne de tercer (setmana de pràctiques, activitat 3). Vaig poder observar que van haver persones que van tenir problemes amb les escoles, ja que s’havien produït malentesos. En general tothom va dir que li va agradar molt l’activitat.

Personalment, penso que l’activitat és molt profitosa, ja que al no tenir pràctiques durant el primer curs, el fet de poder, encara que només hagi estat un dia, interaccionar directament amb els nens, t’obre més les ganes de continuar estudiant. És una activitat molt motivadora.

A més, el fet d’anar amb una alumna de tercer, la qual ja esta acabant la carrera, fa també que sigui més interessant, ja que almenys en el meu cas, em va donar petits consells com per exemple, en el cas d’escollir l’escola de pràctiques, hem va recomanar que no em guiés només per la proximitat de casa, sinó que busqués una escola segons els meus interessos, és a dir, que si vull especialitzar-me en música, doncs anar a una escola on es treballi aquesta assignatura profundament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario