Descripció
El primer que vam fer va ser entregar el treball de “Com parlar bé en públic”. Després el David Cortés va llegir un poema a tota la classe.
Com no va quedar gaire clar la diferència entre rondalla i conte que vam treballar en altres sessions, la Lluïsa la va buscar i ens va dir que la rondalla es transmès per transmissió oral i que els contes són més llargs. Però totes dues serveixen per entretenir i divertir als nens.
Seguidament, vam estar tractant una notícia molt graciosa que ens va portar la Lluïsa de l’Albert Om “Coses meves”. La qual fa referència a les llegendes urbanes, en aquest cas és refereix a Ferran Adrià.
Finalment, ens va repartir un dossier “Lingüística. Una introducción al estudio del lenguaje, con textos y ejercicios” aquest dossier el vam començar a llegir a clase, però no va donar temps de ficar-lo en comú. Bàsicament ens explica les diferents maneres de definir el llenguatge. I ja, abans de marxar, ens va repartir un llibre fotocopiat “La lectura i la vida”, que ens explica com poder incitar els nens i els adolescents a la lectura.
Reflexió
Com a reflexió, faré una petita valoració del treball del llibre. Penso, que tot i ser un llibre força feixuc alhora de llegir-lo, ens servirà molt per fer exposicions actualment davant de la classe, i més endavant per fer-les davant dels nens. Ja que impartir classe als nens, no deixa de ser una exposició. Dóna trucs que moltes vegades semblen obvis, però que mai et pares a pensar-los. En resum, penso que és un llibre molt útil, i que si agafem tots aquests consells que ens han anat citant i els anem posant en pràctica, acabarem fent unes molt bones exposicions i acabarem sent uns bons oradors.
No hay comentarios:
Publicar un comentario