Descripció
Només començar la classe, la Lluïsa ens ha llegit un poema: “Els paletes”. També ens ha donat un “toc” referent al bloc, ja que hi ha molts que no estan al dia. Per últim hem visionat el vídeo d’un debat universitari i ens ha repartit un dossier amb la normativa dels debats, ja que en poc temps, nosaltres haurem de fer un debat a classe.
Reflexió
A la Lluïsa li agrada que cada dia un alumne llegeixi un poema, però a vegades es troba que ningú se n’ha preparat cap i l’ha de llegir ella. Penso que vol que es llegeixin poemes perquè una de les activitats d’aquesta assignatura és llegir-ne un davant de tota la classe. D’aquesta manera, anem aprenent a llegir poemes i al escoltar-los, anem acostumant a les oïdes a sentir-los.
Per altra banda, el vídeo del debat, també ens ha estat molt útil, ja que una de les activitats a fer a classe és un debat. El vídeo ens ha servit com exemple de com s’ha de fer un debat, ja que almenys jo, tenia una idea molt diferent de debat al que hem vist a classe.
Aprofundiment
Com aprofundiment, he estat buscant a la pàgina principal de la Lliga de Debats Universitaris i he trobat un vídeo íntegre de la final de la V Lliga de Debat Universitari organitzada per la Xarxa Vives d'Universitats, protagonitzada pels equips de la Universitat de Lleida i de la Universitat Ramon Llull. El tema que debateixen és si la globalització millora la qualitat de vida de les persones. La Universitat de Lleida, no defensa aquest punt de vista, en canvi, la Universitat Ramón Llull, va a favor d’aquest argument.
Aquí trobareu el debat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario