Descripció
Aquesta ha estat la primera sessió de coed (comunicació oral, escrita i digital). La Lluïsa es va presentar com a professora i seguidament també va presentar la seva assignatura. Va remarcar sobretot la importància d’escriure al bloc que ens havíem fet prèviament a GITIC, com a mínim un cop per setmana.
En aquesta primera sessió, la Lluïsa ens va demanar que féssim una descripció de nosaltres mateixos “Qui sóc jo?”, un cop finalitzada, va demanar voluntaris per llegir-la en veu alta. Després se les va endur totes per llegir-les. Aquesta activitat, va ser una petita introducció per una altra, ja que després ens va explicar que hauríem de fer una descripció d’alguna persona de la classe. (“Qui ets tu?”).
El dia 21, la Lluïsa ens va repartir uns textos diferents a cada grup. Aquests els vam llegir, i seguidament els vam posar en comú entre les persones del grup per extreure les idees principals. Un cop vam acabar tots, vam fer una posada en comú. Cada grup deia les idees principals del text que li havia tocat. Per últim tots vam agafar un model de cada text.
Aquests textos van ser:
· L’art de saber escoltar de Francesc Torralba.
· El luxe del llenguatge de Jesús Tuson.
· El regal de la comunicació de Sebastià Serrano.
· Educació i vida quotidiana d’Eulàlia Bosch.
Reflexió
Aquesta manera de treballar els textos, penso que és més profitosa que no pas si cadascú, individualment se’ls hagués de llegir a casa. Ja que d’aquesta manera, podem saber tots quines són les idees principals de cadascun i després aprofundir-ho a casa llegint-nos cada text individualment.
No hay comentarios:
Publicar un comentario